7 October 2011

Nama Saya Asmara

Haaaaa cantik tak nama saya??? Sangat cantik kan cam tuan dia jugak la. Eheh masuk lif tekan sendiri pulak.teheeeee.... Semalam disebabkan keadaan yang semakin meruncing dimana batuk saya tak nak stop since 2 3 hari lepas, saya dengan berbesar hatinya telah pegi ke klinik untuk amik ubat. Klinik mana?? Of course la klinik UiTM, nak ubat free kan.hewhewhew Dah bagi salam terus masuk dan tetiba speechless tengok that girl yang kat dalam klinik tu muda sangat. Aish student ke hape nih??? Meh kita flashback situasi semalam.......

That girl : Ya boleh saya tolong?
Saya : Erk??!! Erm saya sakit...sakit tekak batuk-batuk...(ngan muka innocent)
That girl : Penah datang tak sebelum nih?
Saya : Penah......
That girl : Okay bagi i/c number yang 4 kat belakang.
Saya : ****
That girl : Owh kejap ya...Erm Asmara kan?
Saya : Haaa??
That girl : Nama awak Asmara kan?
Saya : Erk??!!!
That girl : Nih nama awak Asmara (sambil tunjuk-tunjuk nama saya kat lam fail)
Saya : Eheh...Asmariza lah.
That girl : Eh yeke...Kanke Asmara nih..
Saya : Eh tak nama saya Asmariza.....
That girl : (Ngan muka malu) Eh yela Asmariza..hehehe

Haaaaaa that's how i got that name yesterday...teheeeeeee
Uhuk-uhuk batuk lagi. Jom makan ubat..nyum-nyum >_<

4 comments:

  1. Asmara sebenar dtg ziarah.. di bawa Princes Solehah hingga ke sini.. :D

    ReplyDelete
  2. eheh bagus betul Princess Solehah bawak Zefa NorAsmara datang jenjalan kat sini..teheee terima kasih lah kakak2ku sekalian sudi jenguk Asmara hehehe

    ReplyDelete